Nur_zehra valla hicbirsey yok ben çok şey denedim sadece naneli sakız anlık rahatlatıyodu bide soğuk şeyler yani soğuk su bile iyi geliyordu ama asla geçmiyordu şuan 15 haftayı geçtim ve hala tatlı yedikten sonra tükürme ihtiyacı duyuyorum çok kötü o tat ağzımda inşallah senin ki cabul geçer