minikelebek_ sana çok hal veriyorum, ben çok zor ve çok geç kavuştum bebeğime, türlü türlü zorluklardan geçtim, bulantılar, ardından kanamalar, servikal yetmezlik vs derken şu an 37.haftadayım, nasipse haftaya da doğumum gerçekleşecek. Bu yazdıklarımın hepsini ben de yaşadım ama hep çok dua ettim çünkü biz kafaya taksak da alnımıza ne yazıldıysa onu yaşayacağız, kendine zehir etme, elde değil biliyorum ama çabala bunun için, bebeğin her şeyi hissediyor🥹