Ahmethan1 Biraz önce hastaneden geldim kanamam vardı progestan yazdı ve nasıl kullancam bilmiyorum destek verin kızlar
Kader-e Ahmethan1 canısı doktorun nasıl kullanman gerektiğini söylemesi gerekiyordu. Bende kullandım bana vajinal yoldan almamı söylemişti sabah akşam bir tane. Eğer vajinal yoldan alacaksan ilacı sabah aldıktan sonra en az bir saat yatmalısın akşamda uyumadan önce alırsın. En az bir saat yatman lazım
Ahmethan1 Doktorum söyledi ama ben o sıra çok iyi değildim tam hatırlamıyorum nasıl kullanacağıma kanama az gelirse ağızdan çok gelirse vajinadan dedi diye hatırlıyorum ama emin değil birde bunu ne zaman süre kullanmam gerekiyor
Parinas Ahmethan1 bi arayıp sorun o zaman. Ama mantıklı kanama çoksa hızlı ve etkili olsun diye vajinal almak. Benim önceki gebeliklerim hep kanamalıydı hepsinde vajinal kullandırdı doktor. Ağızdan uyku yapar etkisi az olur demişti. Bi de doktora gidip artık kullanma diyene kadar devam edin