gokce-17 herkes aynı şeyi söylüyor ama.herkesye aynı şeyler olmuyor. 10 dkda bir sancim var diye gittim dün. Nstde düzenli sancı çıktı ama nst sırasında hiç sancı hissetmemistm.oysa ki. Sonrasında yine hissetmedim, yine nstye soktular ve daha sık sürelerde sancı çıktı ama.bende his yok. Açılma da yok. Herkeste aynı olmuyor. Bende karında sertleşme ve adet sancisinin bir tık.ustu sancı vardı. Hatta bugün tüm gün adet sancısı kasılma ve makatta sancı hissettim ama hiç rahatsız etmiyor. Muhtemelen şimdi.gtsem.nstde sık aralıklarla sancim.cikacak ama.bende tık yok