Bebito007 çok geçmiş olsun, bende benzer şeyler yaşadım malesef. Ama yoğun kanamaya rağmen sağlıkla ilerleyen de oluyor. Kanama alanının konumuna göre bence bu. Keseye yakınsa sıkıntı. Benim tam kesenin hemen dibinde hematom vardı tutunamamıştı. İnşallah sizin yakında değildir. Sağlıkla ilerler umarım 🌸