seymat98 Merhabalar 28 günlük anneyim. Bebeğim aktif emiyor ama dışarı çıktığımız zamanlar kullanmak için süt sağmak istiyorum. öyle aman aman stok yapma derdim yok. Ama nasıl sağacağım arada kaldım çünkü oğlum fazla aktif bir emzirmede neredeyse 2 göğsü de emiyor. Sağdığım da bir sonraki emzirmeye kadar yeterli süt olmuyor sanki dolgunluk hissi yok. Siz nasıl yaptınız
Momysulti seymat98 İnstagramda tülin ebe var emzirdikten yarım saat sonra sütün pik yaptığını ve o zaman sağım yapılması gerektiğini söylemişti o şekilde yapabilirsiniz
Sumiire seymat98 sağıp dolaba koyduğun sütü çocugun kabul ediyor mu diye dene benim koyduklarım ziyan oldu hiç bir şekilde kabul etmedi bebiş boşa uğraşmış olma
Begleyna seymat98 Ay bende aynısını yapmak istiyorum kaç gündür aklımda hep soruyum diyprdum ama fırsatım olmadı. Bizimkide 25 günlük bi emzirmem yarım saat 40 dakika sürüyor kendi bırakana kadar bitiremiyorum maalesef. Böyle oluncada emzirme sonrası Süt sağamıyorum kalmadığı için.
Asilzedemom seymat98 ben sağım yaptım 1 yaşına kadar da buzluğa stok yapacak kadar ama benim emiyordu 10 dk kaldığı da oluyirdu ama bitiremiyor tek gogusu geri kalanı sagardim ama gece bile sagdim ben çünkü çok sis ve canım çok açıyordu boslamayinca 2 saat sonra diğer memeyi emer kalırsa ondan da sagardim ama mesela sağındaki sütle soldaki aynı değildi sağdan daha çok çıktı her zaman hatta bir yaşında sağımı kesmesem iyi olurmuş mus sol memeyi 14 aylıkken bıraktı sağ üç yaşa kadar emdi belki solu sağdığım için emiyordu bilmiyorum yani ama sağıp biberonla vermedim ben 6 aylıkken dış kasisin diye verdim bekleyen sütü içermi bilmiyorum bebekler bı onu deneyin hangisi fazla ise onu sağım yapın diğeri dolsun hiç olmazsa ikisini bir emiyorsa birikmesi biraz zor olur sık emiyorlar ya hani yada gece ki emmeleinde çok süt geliyor hemde artıyor bilginiz olsun sabah iki sağım gece 1 sağıma eşit oluyor demusti ebem ve 2 ay gece sürekli sağım yapıp gece artık 2 3 kere sağım yaptım sonra
seymat98 Sabah 1 göğsümü emzirme sonrası 15 dakika sağmayı, ikindi gibi ruh haline göre diğer göğsümü emzirmeden sonra sağmayı düşünüyorum. Böylece biri en azından boş kalmamış olur erken emmek isterse ama nasıl olur bilemedim
seymat98 Sumiire bir sefer kriz anında aldı ağlamaktan çok yorulmuştu. Bir sefer de hafif sakin krizli bir anda verdim kabul etmedi. Dediğin gibi en iyisi sakin bir anında deneyeyim. Hiç aklıma gelmedi bu kabul etmezse diye
Sumiire seymat98 benim kızda öyleydi emzik etmedi biber onuda açlıktan aldı ama buzluğa koyup tekrar verdiğim sütleri kesinlikle içmedi aç olsa bile
seymat98 Begleyna bende aynı durumdayım. Dışarı çıktığımızda uzun kalacaksak 1 saate yakın gittiğimiz yerlerde emziremem. dediğim gibi öyle aman aman stok yapma derdim yok ama önce bir buzluğa koyduğum sütü deneyeceğim kabul edecek mi diye. Çünkü yukarda yazdığı gibi kabul etmeme ihtimali var
seymat98 Asilzedemom benimde bebeğim aktif emiyor. Her emzirme de yarım saat bazen daha fazla kaldığı oluyor tabi şuan yenidoğan güvende hissetme temas halinde olmayı istediği içinde olabilir ama genelde 2 göğsümü emiyor. Benimde sağ göğsümden daha fazla süt geliyor ilk günler onu çok emzirdim ve hala yara yarık. yine de sırayla emziriyorum acısa da
Asilzedemom seymat98 canım ben birini bı birini diğer saatte emzirdim taki 3 aylık oldu solu emip diğerine geçince anladım ki solum az ama kesmedim benim yara olmadı şükür inşallah hemen iyileşir çok acıyor Muş arkadaşlarım hep bahsediyordu hatta bazı kişiler açıyinca çekilince sütü kesilmis onları bile gördük burda ama benim tavsiyem gece sol emzir sonra sağ emzir sağı sağ buzluğa at sonra sabah da öyle yap günde iki kere sağım yap diğer türlü anca yetiyor bebeğe rıskini kesmeye gerek yok böyle hafta bir atsan benve dışarda kullanmalik birikir ve en çok süt ilk 3 ay geliyor sonra terbiyeleniyor öyle akıp gitmiyor pek rabbim yardımcın olsun ama kremini falan aksatma artık
seymat98 Asilzedemom benim çok kötü yara oldu yani ucu ortadan yarıldı ikiye. Sürekli de meme de olmak istiyor veriyorum vermemezlik yapmıyorum o göğsümü bu sefer mastite çevirmesin diye ama canımdan can gidiyor. İçim çekiliyor resmen emdikçe
seymat98 Tutaste_ bu bir ikilem resmen emzirdikten sonra bir göğsümü sağıyorum diğerini erken uyanır ister diye sagmıyorum. Ama ikisini de emmek istedi mi sağdığım göğsüm yumuşak sıkıyorum süt geliyor ama ne kadar geliyor ağzına süt bilemiyorum. Pazartesi sağlık ocağına aşı için gideceğiz o zaman tartılır bazen doymuyor mu acaba da bu kadar uzun meme de kalıyor diye düşünüyorum
seymat98 Ama bir yandan da yenidoğan sana sıcaklığına kokuna ihtiyacı var illa aç olduğu için memede durmuyor diyorum. Yine de acaba aç mi diye de aklımın bir köşesinde duruyor bu soru 😅 annelik delilik resmen 🤪
Asilzedemom seymat98 ay kıyamam ya epey maf etmiş iyileşmesine de izin vermiyor galiba alalh şifa versin