Kızlar 33 aylik bir oglm var. 1 ay sonra nasipse dogumum olacak. Ama nasil yetecegm nasil yapacgm diye son gunlerde cok düsünmeye basladm. Açikcasi aglama krizi geliyo bazen. Oglmda yoruyor. Kiskaniyor. Kiyamiyorm da ona. Benim durumjmda olanlar var mi vey dogum yapanlar