Mom_89 yusuf bey benim doktorum gercekten cok bilgili ve ilgili birseyboldugunda mesaj cekiyorum cevap veriyor ulasabiliyorum bu cok onemli. Ne cok pimpjriklj olup korkutuyor nede cok rahat davraniyor istedigim seyleri rahatlikla sorup cevap aliyirum onceki dogumumu onda yaptim sezeryan cok memnun kaldim simdiki hamileligimin basindan beri ona devam ediyorum.