yasen1 Neva_aydn benim bu ilk değil ama 5 yıl önce ilk gebeliğimde bilete kullandım şükür tutmuştu yine aynı doktorla ikinci bebek için başladık bu ay bakalım
Neva_aydn yasen1 çok küçükler sadece bir tanesi 14mm olmuş çatlama için daha gelişmemiş yarın yine gidicem öğleden sonra bakalım ne diycek anlasilan gelecek aya kalıyorum
yasen1 Neva_aydn benimde canım sıkılacak gibi geliyorda bakalım hormon testine bişiler der artık yumurtalar ne alemde varmı varsa kactane sabaha kadar düşünnn dur
Sena1359 Sevval_uyar_55 bende iğne kullanmıyorum canım kendi çatlıyor bunu senden duyduğuma sevindim umut oldu benim için 😇
Sevval_uyar_55 Sena1359 doktorum gerek görmedi canım kendisi çatlıyor zaten dedi sadece bi kaç gün geç tutunmuş şimdi düşmesin diye kan sulandırıcı iğne ve progasteron kullanıyorum
yasen1 Neva_aydn doktora bugün bende gidicektim ameliyatı günüydü sabahtan ben öğleden sonra için almıştım ama işş çıkmış yarına gidicem bende merak ediyorum bende artık
Sena1359 Sevval_uyar_55 aynen canım benim de öyle kendi kendine çatlıyor.. Darısı bana inşallah Allah kucağında bıraksın 😇
yasen1 Neva_aydn adetimin 3 günü başladım ben klomene siz bitince mi başlamıştınız femare mıydı sizin
Neva_aydn yasen1 klomen kullandım 5. Günü ama benim doktorum klomeni kullandiktan sonra adetin 13.gunu kontrol eder
BTop busraoz97 bende de pcos var canım klomenle hamileyim 2. Denemede oldu ilk denemede çok stres yapmıştım 2. De hiç stres yapmadım yine olmayacak diye ama şuan 18+3 haftalık hamileyim darısı sizlere inşallah🙏🏻 stres yapmamaya çalışın 🌸
busraoz97 BTop evet aslında stres yapılacak bir süreç ne yazık ki,hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin rabbim🩷
Ozlemmm3535 busraoz97 bende 3 aydır klomen kullanıyorum canım geçen ay 3 yumurtam vardı bu ay tek yumurta oluştu yarın çatlatma iğnesi yapılacak umarım hepimiz mucizelerimize kavuşuruz 🙏🏼💖
busraoz97 Ozlemmm3535 inşallah canım benim rabbim gönlümüze göre versin bende ilacı kullanıyorum 3. günüm dua edelim 🌻
busraoz97 Ozlemmm3535 inşallah canım benim rabbim gönlümüze göre versin bende ilacı kullanıyorum 3. günüm dua edelim 🌻