Doktora göre 33 haftalığız ama normalde 34 Bugün doktor kontrolüm vardı her şey normal dedi ama yürüdükçe acı ağrı hissediyorum adım attıkça canım yanıyor yürüyüş yap su iç dedi ama bu halde nasıl yapıcam bilmiyorum normal mi böyle ağrı acı hissetmem 😔