Sema1250 bağırma odaklı değil doğru nefes alıp verme ile kontrol altına alın kendinizi, ben ilk saatler epey bağırdım acıyı fazla hissediyordum fakat sonrasında doğru nefes alıp verme ile kendimi kontrol altına aldım, duvarı ya da hasta yatağının ayak kısmında ki tutunma yeri ile eğilip kalkma hareketi yapıyordum vs açılmanız başlamış ne güzel bende hiç açılma yoktu dilerim bir avazda sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤲🏻😊