Kızlar selam 🌸 Hamileliğimi 6 Ocak’ta öğrendim. Kadın doğuma gitmeden önce sağlık ocağında genel tahlillerimi yaptırdım. Kadın doğuma ilk kez önümüzdeki pazartesi gitmeyi düşünüyordum ama sonuçları doktoruna daha erken göstersen iyi olur dedi. İdrar yolu enfeksiyonu için sizler daha önce ilaç kullandınız mı? Bu tahlillerde sıkıntı olabilecek başka bir şey var mı? Şu an 5+4’teyim. Pazartesiye kadar beklesem çok gecikmiş olur muyum bilmiyorum en azından cumartesiye çeksem yine geç mi olur?


