Datlum Arkadaşlar bu Fetal Dna testinden anlayan var mı . Sonuç yüksek risk saptanmamıştır diyor. Cinsiyet kısmını hiç anlamıyorum yorumda yapmadılar doktorunuz söylesin diyorlar. Anlayan varsa yardımcı olabilir mi
Ayshababy Datlum sonuç temiz cikmiş anladim kadariyla risk taşımıyor cinsiyet ben kızımı X len ögrendim X yazan kız Erkekte XY yada Y olmasi lazim
myavocado Datlum cinsiyet yazmaz, yazmadı yasak xy filan yazanlar cinsiyet anomalileri. Cinsiyet sadece doktorunuza gider
gezentianne Datlum cinsiyet yazmıyor sorun söylesinler ya devlet sırrı mı ben ipucu verin dedim pembe kalp atmışlardı🤣
hhaziran Datlum cinsiyet raporda yazmıyor, yasak doktorumun asistanı raporla beraber iletti bugün cinsiyetide
Ayse25-Hor Datlum size ne söylediler XYY ile ilgili böyle bir şüphe mi var? Ben de Esogü de yaptırdım XYY yüksek risk çıktı duyan bilen söylenen var mı? Amniyosentez önerdiler
Datlum Ciddii misiniz yazmıyor mu çoğu kişi net yazıyor demiş başka forumlarda yarın doktora gidicem o zaman
Gunesazra Datlum benden kan alan kadın yazmaz raporda beni whatsapptan arayın siz pembe ya da mavi kalp diyeceğim dedi yasakmış söylemek erken dönemde beklemediği cinsiyet olunca düşürmeye çalışanlar oluyormuş
gezentianne Datlum Rapor cıkar cıkmaz akşam beni doktorum aramış telefonda söylemişti. Eurofins firması raporu atarken de ipucu verin dediğimde pembe kalpler göndermişti💕💕 Raporda yazmıyor ama size hala bilgi vermemeleri tuhaf
Datlum Meridaily 34 yaşındayım doktor ısrarla tavsiye etti ultrasonda normal çıktı her şey ona rağmen bazen göremediğimiz şeyler oluyor dedi bende yaptırdım
Meridaily Datlum anladım, güzel çıkmış sonuçlar gözünüzaydın😍 sağlıcakla alın bebeğinizi kucağınıza inşallah🤲🏻😍 ben de 34 yaşındayım gebelik planlıyorum o yüzden sordum🌺
Esiilaa Datlum cinsiyet yazmıyor raporda yasak olduğu için sadece doktorunuza gidiyor cinsiyet o size söylüyor ona gidin o söyleyecek :)