Hanımlar bilmediğim için birşey sormak istiyorum. Hamileyim 5 aylık. Hiç çalışmadım şu anda da çalışmıyorum 2018 yılından girişim vardı. Şu anda bağ-kur’um tekrar ödeniyor doğum parası falan alabilir miyim. 18 yılında girişim yapıldığında sadece 2 ay bir ödeme yapıldı. Şu an tekrar ödenmeye devam edecek uzun bir süre ne gibi haklarım var bilen var mı ?