Merhabalar ben SAT’a göre 7+5 im Şuan. Ama USG de 6+1 çıktı. Bundan 4 gun once gittiğimde de 6+0 di. 4 günde 1 gun ilerlemesinden dolayı korktum. Düşünceleriniz nedir.
Bu arada bhcg de beklenen adet tarihinden 7 gun sonra idrar testinde çıkmıştı. O yüzden doktor geç döllenmedir demişti. Ama bu son 4 günde sadece 1 gun gelişim beni biraz korkuttu. Bir de kalp atışını duydum. Ama internetteki videolara göre bizimkisi yavaş geliyor. Fotoğraf atsam anlayabilen var mı. Hocaya sorduğumda normal dedi.