Mrnpk teşekkür ederim çok sağolun Rabbim sizinde sağlıklı bir şekilde bebisinizi kucağınıza almayi nasip etsin :) öncelikle dogumhanede teksiniz yanınızda refakatçınız oluyor günde iki defa eşiniz sizi doğumhanede ziyaret edebiliyor 1 er saat. Doğumdan sonra iki kişilik odaya alındım tektim ama yanımda başka hasta yoktu yine refakatcim vardı orada da iki kere ziyaret saati o şekilde sizi gelip görüyorlar yani