Dlrdilara Aysmaa 37+2de 3270ti kilosu şu an 38+0ım ve cuma doğum var 🥹 inşallah 3ün üstünde doğar yavrum 🙏 malum ultrasonda yanılma payı oluyor
aslaninannesi7 Aysmaa 37+6 dağız cuma doğumum var Allah’ın izniyle. 4200 gram bebeğim yanılma payı da vardır elbet. Sağlıkla gelsinler inşallah 🌸🙏
Nazli7 Oğlum 3.300 gr perşembe sezeryan doğumum var Kızımda 3.200 doğmuştu acaba zayıf mı diye düşündüm Sağlıklı olsun da hayırlısı artık