Kubrakuzey GiZem3434 bu haftalarda az çok diye nitelendirmek doğru değil aslında asıl kilo alımı son aylarda başlar
Kubrakuzey GiZem3434 bende diyet yapıyorum şekerim yok ama ilk gebelikte çok kilo aldım bunda istemiyorum🙄 hiç bişey yiyemiyorum derken şeker için diyet uyguluyorsunuz anladığım kadarıyla öyle mi?
IzguVeAnnesi Son haftalara kadar bebegin kilosu o kadar da onemli degil. Onemli olan bebegin haftasiyla uyumlu gitmesi. Bunun icinde proteini yesil sebzeleri , eti, meyveyi ozellikle muz birde ceviz ,findik , badem kuru uzum vs. Eksik etmeyin.
GiZem3434 Kubrakuzey evet bide AŞ ermesi beni berbat etti Ondan da hiçbir şey tüketemiyorum sadece yoğurt peynir başka hiçbir şey onları tükettim zamanda hemen kusuyorum ne zaman geçecek bilmiyorum
Kubrakuzey GiZem3434 ha sizin durumunuz farklı yinede üzülmeyin şuan bebeğiniz eskiden var olan depolarınızı kullanır yiyememenin bi zararı olmaz daha bu haftalardan kilo kıyaslayıp canınızı sıkmayın 🙏🏼
GiZem3434 Kubrakuzey işte doktor da sizin gibi dedi depoda alıyor ama az kalmış eğer alış veriş yapmazsan dolap boş kalırsa sende bebekte iyi olmazsınız ben bu gebelikte 10 kilo verdim almadın hiç dün gittim sadece 700 g almışsın 😔
Yalinn8 GiZem3434 bunun icin kaygilanmak icin cok erken canim nolur buna kanalize olma, gercekten cok erken. Basarabilirsen hic kiyaslama hatta cunki herkesin fiziki yapisi baska bebislerinki de, ister 200 olsun isterse 500 yeter ki saglikli olsun😉
Yalinn8 GiZem3434 hic yapmadim, dr haftasiyla uyumlu dedi tamam dedim hic burada kilo muhabbetine girmedim, kafa cok rahat, cidden tavsiye ediyorum, hem kilo inan bi saglik belirtisi diil, dilerim sen de bu kafada olursun cok icten yaziyorumm