Elif1977 Kızlar 35. Haftamı doldurunca muayne etti doktor bebek haftasına göre 3 hafta ilerde. 3 kilo ve 52.5 santim . Erken doğsa iyi olur dedi. Sizce sezeryan mı olurum?
Baby_B Elif1977 bunu bende merak ediyorum Bekleyeyim burada Suan 30+3 deyiz Düzenlenen son adetimle degil gercek adet tarihimle ilerliyor bebek 15 Haziran yerine 31 Mayis ile uyumlu suanda yani. 15 Hazirana göre hesaplayinca hep 2 hafta ileride gidiyor.
deletedmom43191 Elif1977 3 hafta önemli bir zaman evet genelde 2 haftaya kadar normal sayılıyor ama sezaryen mi olur orasını bilemiyorum
Elif1977 Baby_B benim bu zamana kadar normal adet tarihimle uyumluydu. Son zamanlar hızla kılo aldı sanırım biraz genetik yapıdan dedi doktor