civcivim__ lk haftadan beri kahverengi akntsi oluyor eltimin . bir suru doktora gitti bebein gelisimi iyi plesnta iyi . doktorlar bisi yok diyor gnderiyor. yasayan var mi bu durumu
Angel19 civcivim__ valla bende 16 haftayım şuan benim de ara ara lekelenmem oluyor fitil kullanıyorum ama benim plesantam aşagıdaymıs bu yüzden olması mümkün dedi doktorum
Serife2709 civcivim__ rahim içi kanama olabilir mi acaba benim rahim içi kanamam vardı o yuzden kahverengi akıntı oluyordu bide perinatolojiye mi gitse acaba elinizden çünkü oraya gidiyorum daha detaylı bakıyorlar normal doktorların göremediğini onlar görüyor