Fatmaaaa41 Kızlar yarın doktora gidicem ve alttan muayene olucam. İlk defa olucam. Çok korkuyorum. Acıyor mu uzun bi işlem mi?
Smy_gcgn Ben de geçen hafta muayene oldum ve herhangi bir acı ağrı vs hissetmedim. Korkmanıza gerek yok çok kısa sürüyor zaten anlamıyorsunuz bile