zynpknt Nasıl gidiyor kızlar kaçıncı haftalardasınız cinsiyetler ne 🥰 yattığım yerde çok canım sıkılıyor 🥹
babyiscoming_ zynpknt top gibiyim efendim yuvarlanıp gidiyoruzz😂 33+4 erkek bebiş gündüzleri gecelere göre daha rahat ama geceleri şampiyonlar ligi uyku muyku kalmadı😂
babyiscoming_ zynpknt eğer 2.trimesterdaysan keyfini çıkar diyorum sadece 3. Bomba gibi geçiyor çünküğğ 💣😂 şimdi ben buraya neden geldim nasıl geldim ve niçinn geldim diye sorgulamaya başlıyosun😁
zynpknt babyiscoming_ valla serklaj oldum ful yatıyorum 22.haftadayım sağlıklı şekilde 36-37 leri göreyim de artık sorgularız yaa napalım😂😂
Sevincblbl zynpknt serviks kaç mm di bizim 27. Hafta biraz düşmüş serviks boyu bende bu hafta mecburi yatış şimdiden sıkıldım :/ Allah kolaylık versin hepimize yeterki sağlıklı olsun bebişler
babyiscoming_ zynpknt biz cinsiyeti öğrenir öğrenmez koyduk kafamızda netleştirmiştik çünkü. Yağız Alp bebişimin ismi
zynpknt babyiscoming_ bizde öğrenene kadar hep yağız alp demiştik sonra eşim resmen döndü 😂😂 şimdi de bulamıyoruz
babyiscoming_ zynpknt biz çok nettikk çokta memnunuz duyan herkeste çok beğeniyor adıyla sağlıkla yaşasın inşallah🥰
zynpknt babyiscoming_ aminn inşallah gerçekten bencede çok güzel isim sağlıkla gelsin sağlıkla büyüsün🥰🥰
Esra5151 babyiscoming_ bizde Yağız alple Yağız efe arasında kalmistik Yağız efe koyduk söylemesi daha kolay geldi😂cok erken koyduk ismini pişman olurmuyuzki dedik ama sevdim söyledikçe
babyiscoming_ Esra5151 gayet güzel. bizim çevremizde efe çok var ama birazcık yaramaz oluyorlar bilgin olsun🤣🤣