Gzmbrk evet yapılıyor, bir çok özel hastanede %20 indirimimiz vardır, hastane çalışanları genelde bildirimde bulunmuyor siz gittiğinizde askeri kimliğinizi gösterip indirimden faydalanmak istediğinizi belirtin. Ve sisteme askeri personel indiriminizi işlemelerini söyleyin.