Elifkedi Kızlar dün akşamdan beri yürürken zorlucak derecede kasık ağrım var zor yürüyorum 36 haftaligim normal mi bu ağrı???
Sarikom Elifkedi canım aynı sebepten hastaneye gittim 2 kere geçtiğimiz hafta bıçak gibi saplanıyor resmen kabusum oldu lavaboya kalkmaya korkar oldum ama bebek baskı yapıyor çok normal dediler hem acile gittim hemde kendi kadın Doğum doktoruma
Busucan Elifkedi Belki çatı kemikleriniz ağrıyordur. 36.haftada çok şiddetli başladı yürüyemeyecek derecede 40a kadarda devam etti. Bebeğin başı baskı yapmaya başlıyor kilosu ağırlaştıkçada sizi rahatsız ediyor
Elifkedi Sarikom Busucan Normal yani o zaman korktum açıkçası 37 de doğum var nst de sancim da çıkıyor doktorum kuveze girmesinler diye beklemek istiyor pazartesi gün belli olucak gondermezse diye düşündüm bian