Kızlar merhaba. İlk çocuğumdan önce pkos tanısı koymuşlardı. Hala adetlerim düzensiz. Dün kan verdim hormon değerlerim gayet güzel çıktı doktor pkos yok dedi. Ultrasonda da bakmadı. Adet düzensizliğin için de adetinin 15.gününden itibaren progestan kullan dedi. Bu ay ve diğer ay için 2 kutu yazdı. İlk defa duydum daha önce adet düzensizliği için progestan kullanan var mı çok ilginç geldi.