Kızlar merhaba yine ben. Daha önce burada size testimi paylasmistim. Silik 2. Çizgi vardı sizlerdende yazan olmuştu ve o zaman daha Reglime vardı bu şekildeydi. Reglim pazar günüydü ve regl olmadım o yüzden dün tekrar test yapmıştım kocaman bir tek çizgi maalesef. Hala regl olmadım ama bugünde bilemedim ilk silik çizgi sonra tek çizgi hamilelik olsaydı dün yaptığım testte kesin çıkar miydi yoksa cikmamis olma ihtimali var midir