Angel23 Merhabalar bugün kontrole gittim bacak arasinda kordon vardı öğrenemedim cinsiyeti birde bebeğin kilosu 180 grm dedi ama hppy mom sayfasında 250 gram falan diyor ya kafam takıldı 🫣
Emsalk Angel23 benim ki 180 gram tam 17 haftalıkken dr un dediği anormal birşey demedi haftasına göre normal demek ki
senem-yabaci Angel23 bizim de 188 gram dedi doktor. Ama 27 gram yanılma payı olabiliyormuş. Ultrasonda öyle yazıyor. Cinsiyetimizi öğrendik biz
Mavikizkaracocuk 16 haftada bizim bebis 132 gramdi :) bence normal sorun olsa doktor söylerdi diye düşünüyorum
Mavikizkaracocuk Angel23 ne demek :) gebelik belirtileriniz ne durumda bizde şuan 17+5teyiz dokunduğum da göğüs hassasiyeti dışında bir belirtim kalmadı
Angel23 Mavikizkaracocuk evet benim de öyle ama çok fazla uyku hali var yorgunluk vs 🥹 sizin cinsiyeti belli mi
Mavikizkaracocuk Angel23 evet biz 12. Haftada öğrendik ama netleştirelim diye 16. Haftaya bekledik sonuc yine ayniydi oğlumuz olucak inşallah:)
hilalccc Angel23 evet 13 de kız dedi 16 da bı daha gel hala aynı mı bakalm dedi yine kız ☺️ sizin bellimi
Angel23 Mavikizkaracocuk Maşallah Allah sağlık ile kucağınıza almayı nasip etsin 🥰 erkek.senesi sanırım bu yıl.
Sema23 Ben de dün gittim dün tam 17+0 dum 174 gramdı bana çok zayıfladığımı söyledi hatta bebek ne durumda diye üzüldüm Dr çok sağlıklı olduğunu kilosunun iyi olduğunu söyledi. Yani sizinki de iyidir zaten kiloda yanılma çok oluyor
Angel23 Sema23 dikkat edin kendinizede bana da doktor bebeği iyi edelim derken anneyi.kaybetmeyelim demişti benim ikinci gebeliğim baya bir yorgunluk uykusuzluktan 😊
Angel23 hilalccc hayır değil arkası dönük hep göstermiyor detaylı da artık öğreneceğiz sağlık ile gelsin bebişler🥰
eliifmom 17+2 yiz. Doktora 16+5 te gittik 175 gr dedi doktorumuz kilosu yerinde güzel dedi rahat olabilirsiniz yani 🥰