Neredeyse 5 haftadır bu durumdan muzdaribim artık gerçekten çok sıkıldım. Başta önemsemedim ama iyice arttı, iki hafta önce kendi doktoruma gittiğimde idrar tahlili vs aldı ama temiz çıktı. Geçen hafta detaylımız vardı çok şükür suyu az vs gibi bişey demedi, ben de sormayı unuttum. Ama sürekli önce beyaz süt kesiği gibi bişey etrafında su gibi akıntı oluyor iç çamaşırımda. İki üç gündür direk su gibi ıslaklık geliyor. Bugün kendi doktoruma gittim, su sızıntısı gibi bişey olabilir mi dedim. Sanmam ama ilaçları kullan yine geçmezse bakalım dedi. Alttan muayene vs de etti. Mantara benziyor dedi. Bide şekerli şeyleri çok kullanıyor musun dedi , evet deyince kızdı ve abur cuburu kes dedi.
Bu durumu yaşayan var mı kızlar su gibi akıntısı olan😓