2Princess1Mom Nasip olursa cuma günü cinsiyetini öğreneceğim görebilirsek şayet , ama şimdi son yorumlarınızı çok merak ediyorum. Anlayan, bilen, hislerine güvenen herkesin yorumunu bekliyorum. 😊❣️🙏
2Princess1Mom Mavili1480 Burada 11+6 ydı canım. Şuan 13+3 haftalığız. Doktorumuz hiç tahmin yapmadı daha zaten özele en son gittiğimde 9 haftalıktı. 11. Haftada devlete gittim ikili test için. 🤭 İleri haftada ilk kez gideceğim öğrenemesemde tahmin yapar diye düşünüyorum 🤭
Mavili1480 2Princess1Mom Banada devlette 10+6 da kız ama kesin değil dedi oradaki doktor kendi doktorum hiç bakmadı 12 de ikili test için gitmek istedim 12 de cinsiyete bakamam dedi 13 oluyorum tam inşallah kesin bir şey söyler artık cuma 2 de randevum 🥰
gezentianne 2Princess1Mom Kızımın ultrasonuna benzettim🥰 Gönlünüze hangisi varsa ona göre olsun sağlıkla
2Princess1Mom gezentianne Teşekkür ederim.❣️Bir kızım var gönlüm erkekten yana iki meyveyi de tatmak isterim ama kızda olsa hiç üzülmem. Sağ salim kucağıma alayım başka bir şey istemiyorum. 😊❣️🤲
AsNes 2Princess1Mom Bnde aynı seninle aynı durumdayım 12 haftalık baktım kıza benziyor ddi doktor şuan 13 haftalığm 16 hafta da tekrar gidip bakacağım benimde bir kızım var hayırlısıyla Bi oğlum olsun istiyorum