Ya kızlar yanlışmı düşünüyorum bilemedim ama şuanki doktorumdan çok memnunum aslında bilgisine tecrübesinede güveniyorum ama genellikle riskli hamileliklere baktığı için sezeryan doğum yaptırıyor arada nadir olarakta normal doğum yaptırdığınıda gördüm bende çok şükür şuanda bir risk yok inşallah normal doğum istiyorum ama doktoruma çok nadir normal doğum denk geldiği için acaba daha sık normal doğum tecrübesi olan birini bulup ona mı geçsem diye düşünüyorum ama yanlışmı düşünüyorum yardım edin lütfen sizce bu işlerin doktor açısından tecrübeyle çok ilgisi varmıdır yani koskoca doçent ve oldukça bilgili ilgili bir doktor