Mrvsmt2502 Beren77 şuan siz 4+3 sünüz ben 3+6 da 1800, 4+1 3900 küsürdü 4+3 te 6000 ini geçmiş oluyordu . Kıyas yapmak doğru değil tabi ilk gebeliğimde 4+0 da 42 ydi mesela 😃
Hulya_Bal Beren77 Sat 12 Aralık bugün erken gebelik testi yaptim pozitif çıktı ama kan vermeye korkuyorum aralikta kimyasal geçirdim öncesinde de 17 haftalik kaybım var bir kaç gün bekleyip kan vereceğim bende Rabbım hakkımızda hayırlısıni nasip etsin🤲
Beren77 Benimde iki düşüğüm oldu cok stresliyim normalde betam düşük cıkardı artık herseyden korkar oldum Allah hepimize sağlıkla kucaklamayı nasip etsin
Pinar-inaloglu Beren77 Regl 4 gün gecikti 5. Günü test verdim 2098 çıkmıştı aynı gün ultrasona girdim 4+5 günlük hamileymişim. Bence değeriniz normal herkesin fark ediyor ablam 4 hafta 5 günlük ken değeri 400 500 lerde ydi. Mühim olan artarak gitmesi