Kızlar son regl tarihine göre 5 hafta 6 günlük gebeyim. Bir haftadır kahverengi lekelenme yaşıyorum progestan kullandığım halde hala geçmedi. Bugün ultrasondada yine bebeği göremedik. Çok korkuyorum, normal mi yoksa boş gebelik mi yaşıyorumdur :( 6 hafta olmasına rağmen sadece kese var bebek yok