Merhaba kızlar ben adetimden 4 gün önce test yaptım erken gebelik testi yaptım ve iki çizgi biri silik olmak üzere iki çizgi çıktı sonra bel ağrım ve sırt ağrılarım olmaya başladı kaşıklarımda da ağrı oluşmaya başladı ve bende doktora gittim dün ve doktor vajinal ultrason la baktı ve bişey göremediğini söyledi adetime de henüz 4 gün olduğunu 3. Haftada bişey göremeyiz ultrason da dedi genellikle 6. Haftada görebiliyoruz dedi snra 3,4 gün sorna tekrar gelip bakacağını söyledi bide sol tarafta bir sıvı kist oluşmuş normal dedi kendiliğinden kaybolur dedi bide bu sıvı kist dölenmeden oluşuyor Muş sanırım sorum şu sizde böyle bişey yaşayan varmı kızlar bide 3. Haftada bişey görünmez mi ne kese ne de dölleneen bişey gözükmez mi yani ?