İkinci doğumdan sonra istiyorum bunu, devlette doğum yapıcam yaşım 29. Bunları büyüttüm ettim derken 35 yaşlarımda bir daha hamile felan kalamam, bu hamileliklerimi zor çekiyorum zaten.. devlet üç çocuktan sonra bağlıyolar diyorlar aslı var mı?
Birde baba imzası olmadan bağlamazlarmış, imzasını taklit edip versem olmaz mı? Doktorun yanında mı imzalaması lazım?