Reyhan07 Arkadaşlar ben gebe kalmadan önce bunları kullanıyordum bu ilaçlara devam etmemde sakınca var mı bilen var mı
Fatmaacylnn Reyhan07 bende kullanıyordum ama doktorum bıraktırdı 3.aydan sonra başlıcaz demişti zamanı gelince tekrar başladım 🥰
Birbebekannesi01 3 aydan sonra multivitamin başlamıştık o yüzden d vitaminini ekstra içmedim içeriğinde var diye ama 4 aydan itibaren feramat 100 mg devam ediyorum doktor doğum sonrasida kullanacaksın kesmeye gerek yok demişti