MujganisMom Kızlar merhaba bu ay da ümidim yok fakat bende normal zamanda da sürekli az da olsa akıntım oluyordu fakat adetime bir hafta kaldı iki gündür akıntım kesildi ilk defa. Bu durumu yaşayıp da hamile kalan var mı aranızda?