ArasMom__ Kızlar merhaba sütte tüketiyorum yoğurdu biraz daha fazla tabi organik inek sütü, köyde olduğum için ama gebelikte süt mü daha sağlıklı yoğurt mu bilemiyorum süt içersem en fazla günde bir bardak ama yoğurdu iki kâse yiyebiliyorum
Imasleeper ArasMom__ ikiside olur yoğurt daha faydalı tabi probiyotik açısından Hatta kefir içiliyomuş hamilelikte bilmiyorum o çok daha güzel olur
Talentedmom ArasMom__ hamilelikte çiğ inek sütünden değil pastorize edilmiş sütten yoğurt mayalanması gerekiyormuş bu şekilde daha sağlıklıymış
Talentedmom ArasMom__ geçen diyetisyen anlattı hamilelikte çiğ sütten değil pastörize sütten mayalayın dedi sana videosunu atayım
ArasMom__ Talentedmom teşekkür ederim canım. Valla biz köyde süt kaynatıp yoğurt yapıypruz inekler gayet sağlıklı bence marketlerde pastörize edilmiş sütlerden daha iyi
Uykusuzz_koala ArasMom__ kuzu ben de 9 aylık oldum ev yoğurdu siparişi verdim. Hep ondan yedim. Ben gıdacıyım fabrikalarda üretilen yoğurt süt görünce aylarca yememiştim. Katkı maddesi cabası yere düşen sinek kıl ne varsa atılıyor. Yani temizlik açısından ev yoğurdunda bulunan mikroptan çok daha kötü şeyler. Üstelik erkek işçilerin eldiven olmasına rağmen kollarından akan ayranlar geliyor aklıma. Kılları üzerinden süzülenler… yine ekmek fabrikasında çalışan arkadaşlarım öyle şeyler anlatıyor ki. Bunlar en basiti. Süt kısmında ben kokumoldugu için kendim kaynatamam. Ama yoğurt yiyorum ve yoğurdu . Bilemiyorum tercih sizin
Talentedmom ArasMom__ ben de öyle biliyordum işte yanlış biliyormuşuz bakteriler ölmüyormuş çiğ sütte doktorlar da pastörize sütü öneriyormuş gidince sorucam doktora
Maviniz ArasMom__ aynen bende köyde oturuyorum. İnek sütünü kaynatıp mayalayip yiyorum ama geçen böyle bir postta yorum yaptım hazır yoğurt daha iyi dediler bebeğinizde enfeksiyon olabilir dediler ikinci gebeliğim ilkinde de kendim mayalayip yiyordum ama yararlı kaybatinca yararlı bakteri kalmıyor diyorlar herkesin kendi tercihi
DNZMHMHT ArasMom__ ne güzel işte doğal doğal.:) evet pastörize süt iyi deniyor ama herkes bulamıyor herkes alamıyor eldeki imkanları en iyi hale getirmek en guzeli
ArasMom__ Uykusuzz_koala evet marketleredekiler ne kadsr pastörize edilmişse bile ben yine güvenmiyorum burda babamın ineklerinden makina sağıyor annem çok güzel kaynatıp yoğurt yapar peynir yapar yağ yapar hep öyle besleniyorum içim rahat
Musilk-1 ArasMom__ canım sen en doğrusunu yapıyorsun en sağlıklısı bizim insanımız yıllarca ne yiyip içti köylerde eskiden insanlar daha saglıklıydı tarhana bulgur yiyerek hamile kalıyorlardı fabrikaya girmeden köyde yapılanlar daha sağlıklı ben köyü çok severim oranın havası kokusu bile bambaşka çok şanslısın
Aslaninannesi_ ArasMom__ ben sabahları kahvaltıda süt içiyorum öğlen muz elmayı çektirip kefir tüketiyorum akşamda yemeğin yanında yoğurt yiyorum hepsini tüketmiş oluyorum