geçen ay KLOMEN kullandım ama yumurtam büyümedi kist oluşturdu 4 cm doktor geçer bu dedi adet olunca sökülür gider dedi ben ilaçsız adet göremiyorum pcos var duphaston söktürücü içtim bugün biteli 4 gün oluyor ama olamıyorum sadece pencetene lekelenmem geliyor sizce nie kist mi yaptı böyle sökülmeye çalışıyor ki