Kızlar merhaba 29 aralıkta kanamayla hastaneye gitmiştim ve düşük tehdidi dendi bana progesteron kullanıyordum neyse bu ayın 9umda hastaneye gittiğimde sağlıksız gebelik olduğunu ve gecikmiş düşük dendi ilaç düşüğünü geciktirmiş doktor evde 7-10 arası kadar müddet verdi evde düşürmen daha iyi olur diye kesem 6mm zaten küçüktü boştu gelişmemişti iki gün sonra avucum kadar parça geldi o keseyeicbüyük ihtimalle ama hala kanamam devam ediyor ve iki gündür ağrım arttı bu ne kader devam edicek böyle haftaya zaten kontrole gidicem ve düşük yapan arkadaşlar birdaha ne zaman gebe kaldınız düşüğün sebebini söylemedi sağlıksız dedi kromozomal büyük ihtimalle dedi eşimde varikosel ve spermlerde şekil bozukluğu vardı onla bir ilgisi varmınyaedımcı olurmusumuz