Henüz 38+3 olmama rağmen asla doğuramayacakmış gibi hissediyorum. Ailem il dışında yaşıyorlar herkes yıllık iznini tahmini doğuma göre ayarladı. Ama ben bebişimi göremeyecekler izin zamanlarına doğumum olmazsa diye strese girdim. Onlar seni görüp döneriz kafana takma bu kadar diyolar ama ben çok stresliyim. Hiçbir belirtim de yok doğuma dair. Sizde de böyle oluyor mu merak ettim :(