Açlık 80 tokluk 139 çıkmış doktor sınırda her gün ölçtürmen lazım hastanede dedi. Ama gidemiyorum sınırda dediği için de kendi kendime diyete başladım şekeri tamamen kestim günde yersem yarım elma veya mandalina falan yiyorum. Beyaz ekmek yerine tam buğday ekmeği yiyorum. Önceden canım inanılmaz tatlı isterdi ve kendimi hiç kısmadan yiyordum. Şuanda o baya azalmış durumda. Hata mı yapıyorum acaba kendi kendime davranarak