irem27 Erzurum’da detaylı ultrasonu kime yaptırdınız yakın zamanda , memnun olduğunuz bir perinatolog yada hekim varsa öneride bulunur musunuz diğer annelerede fikir olur 🌸
De25 irem27 ben perinatoloji uzmanı özgür arata randevu alıp gittim bir hekim tam anlamıyla yaptığı işin hakkını sonununa kadar veriyor çok begendim çok iyi bir doktor
Emlgndz irem27 Bugün detaylıya gittim 21. Haftadayım 8 de gittim Ragıp Atakan hocaya 9 gibi sıramı aldım ödememi cezbede yaptım kapıda bekledim çağırmalarını eşleri içeri almıyorlar kapıda bekletiyorlar sıranız gelince eşinizi cagırabiliyorsunuz hızlı baktı 10-15 dk sürdü içerde araya torpillileri aldı tabiki ve extradan başka bölümündeki randevulu hastalara da baktı zaman kaybı oldu öğle arasına girmeden muayenemi oldum ücreti 1.800 tl ödedim öğlen arası olmadan işim bitti saat birde de raporumu aldım iki adet kağıt veriyor ultrason vs bişey vermedi bilginiz olsun 🌸
Emlgndz Baybygirl25 Merhaba Yakın zamanda bende ona gideceğim nasıl bir yol izlediniz sıra alırken ücreti nedir acaba öğrenebilir miyim
irem27 Baybygirl25 sabah erken mi gitmiştiniz acaba birde ne kadar sürdü detaylı bir rapor hazırlayıp size verdi mi
Emlgndz irem27 Yok Daha gitmedim detaylıya 2-3 haftam daha var önce randevu için sormuştum ama o doktor randevusuz alıyormuş sıra alıp ödeme yapıp bekleyecekmişiz ücreti 1500 civarı dedi hastaneyi arayıp öyle bilgi aldım canım
Baybygirl25 irem27 sabah 10da gittim sıra aldım bir bir buçuk saat sıranın gelmesini bekledim. Yarım saate bakti
irem27 Baybygirl25 peki nasıldı sizce her şeyi detaylıca söyleyip ilgilendi mi rapor da veriyor demişlerdi size verdi mi
Baybygirl25 irem27 Atakan hoca işini güzel yaptı aslında. Ama ben pek o gün hoşnut olamadım. Bir iki soru sordum bilerek yanıtsız bıraktı. Asla cevabını bilmedigi şeyler değildi. Ameliyata gitmesi gerekiyordu bir yandan da görüntülü konuşuyordu ameliyatta ki kişiler ile belki aklı ordaydi diye yanitsiz bıraktı diye düşündüm sorularımı.
irem27 Baybygirl25 yaaa 🥺 biz bizde Kars’tan geleceğiz uzaktan gelip bide öyle bir muamele görsem bende üzülürdüm herhalde , ultrasonu nasıldı peki
Baybygirl25 irem27 farklı doktorlarda var. Metin imgeci çok ovuyorlar aklınızda bulunsun. Ultrason cihazı iyiydi