Minnakpopus Minnos12 henüz ayın 14 ü çok erken yapmışsınız testi negatif çıkmış olması çok olası bir durum zaten.
Minnos12 Minnakpopus erken gebelikte herkes öğreniyor diye heveslendim daha da yapmacagim çok heveslendim
Minnakpopus Minnos12 o öğrenenler 1-2 gün kala öğrenenler oluyor genellikle.reglinin geçmesini bekle lütfen yoksa sürekli bir stres halinde olacaksın
Eco111 Bende de bugün leke oldu bi damla çamaşırımd acaba yerleşme kanaması olabilir mi dedim bat 22 benim test yaptırmadım merak ediyorm