-Anonim-1 Kızlar kullanan varmı almayı düşünüyorum birde giyilebilir olması var tutmaya gerek yok sanirim yoksa herhangi bir markadan elektrikli alsak iyi mi şuanda aklımda birde pier Cardin var a101 gelicek olan
AnayimBenAna_ -Anonim-1 bende aldım ama daha kullanmadım yorumları güzeldi p1 240 ml aldım ben hepsiburadadan
ezooezz -Anonim-1 ben kullanıyorum 3 aydır sık sık değil ama sağım yapıyorum arada. Kademeli ve modları olması güzel can acıtmıyor . Doğumdan sonra 3.gün şişti göğüslerim ağrımaya başladı hastanede emzirme hemşiresi yardımcı olmuştu iyi marka olduğunu söyledi hatta hastane tipinden sonra .
Merve2608_ -Anonim-1 vallahi benimde hiç bilmediğim bir alan, bakıyorum hepsine ama karar veremiyorum. Bu bebebao nun handsfree olması çok iyi ama bazı yorumlarında çekim gücü çok zayıf diyor. Karar veremedim bir türlü
ezooezz -Anonim-1 evet öyle söyleyince içim rahatladı tabi. 10 seviye sanırım ben 4.seviyeye kadar kullanıyorum sonrası canımı acıtıyor. Canın yanmayacak şekilde sağım yapman gerekiyor demişti. Başka marka kullanmadım diğerleri nasıldır bilemiyorum karşılaştırma yapamayacağım o yüzden
ezooezz Melisaatik merhabaa tam oturduğundan emin misiniz ? Bazen tam yerleştiremeyince boş çekiyor gibi oluyor durdurup yerleştirip tekrar deniyorum o zaman çekiyor ya da meme boş oluyor süt gelmiyor. Baktığınızda meme ucunuzun hareketini görüyorsanız çekiyordur ayarı yükseltmeyi deneyin bir de. Bunlara rağmen çekmiyorsa makinada sorun vardır belki.