birprensbirprensesannesi_ Şu an ikinci gebeliğim ve 15 haftalık hamileyim sağlık ocağına gitmem gerekiyor mu ilk kızımda gitmiştim ama erken zamanda gitmiştim biraz daha
myangelson birprensbirprensesannesi_ hamileliğin başında gitmeniz gerekiyordu. Kalp atışı duyulduğunda gidiliyor.
Minnakpopus birprensbirprensesannesi_ geç bile kalmışsınız kalp atışından itibaren gidip kayıt oluşturmanız lazımdı gebe izlem için
zeynosileannis birprensbirprensesannesi_ aslında onlar arıyor normalde doktor kalp atışını gördükten sonra ama aramadılarsa bildirmeniz gerekiyor bişey olmaz gidince söylersiniz
Imasleeper birprensbirprensesannesi_ bişey olmaz gidin zaten birşey de yapmıyolar ekstra kilonu tansiyonu felan takip ediyorlar olursan tetanoz yapıyorlar
birprensbirprensesannesi_ myangelson evet biraz geç kaldım ama sorun olur mu acaba yarın zaten kızımın aşısı varmış onun için gideceğim birde ben kontrole gitsem sorun olur mu
myangelson birprensbirprensesannesi_ olmaz herhalde bilemiyorum ki gidince bildirin, haberim yoktu bildirmek gerektiğini falan dersiniz
Minnakpopus birprensbirprensesannesi_ mecbur yapmak zorundalar. Bi söyleyin siz unuttum falan dersiniz olmazsa
Meltemozi Bende sağlık ocağına bildirmemistim sistemde görünüyor diye biliyorum kendileri beni aramislardı
Meltemozi birprensbirprensesannesi_ 6 haftalikken doktora gitmiştim hemde kalp atışını duymuştuk o hafta da hemşire aramıştı
iremhzl birprensbirprensesannesi_ beni onlar aramisti tahlile cagirmak icin, gidin bi gozukun kayit otomatik dusmesi gerekiyor sisteme zaten
birprensbirprensesannesi_ iremhzl tamam teşekkür ederim kızım için aradılar bugün zaten büyük ihtimalle beni de çağırır hemşire