Ben bu konuda farklı bir şey daha iletmek isterim. Siz istediğiniz kadar organ bağışı yapın imzalayın. Allah gecinden versin vefat durumunda ailenizin rızası ve onayı yoksa organ bağışı yapılmıyor. Yani sadece sizin imzanız ile olacak iş değil. Bilgiyi teyit etmek için 184’ü arayabilirsiniz. Bu yüzden bu felaket senaryolarına inanmıyorum. Ben genel olarak komplo teorilerine de inanmıyorum tabi bunlar benim görüşüm 🌸