FtmaGlr evet bende 2 sene olacak nişanda azıcık mutfakta iş yapayım belim kopuyor resmen çok ağırıyor benimki devlette sezeryan oldu bilgizlikten sormadılar bile spiral yaptılar hatta bu özelde ücretli gibisine konuştular bir lütuf olarak gösterdiler yani spinal olmamı ama garip bi his ameliyat ışığının kromundan göbeğimi cekistirmeleribi görmek buz kesmek en son o ıngaaa sesiyle bi oh çekmek :)