Boğazım ağrıyor diye andorex sprey aldım eczacıya da danıştım gebelikte sorun olur mu diye hayır olmaz boğaz spreyi bir zararı olmaz dedi. Netten baktım hamilelikte kullanmayınız yazıyor iki fıs sıkmış bulundum bir daha da kullanmam bir zararı olmaz değil mi