Kızlar doktorumla hiç sorunum yok çok tatlı biri hakkında eğitim vs çalışma hayatı olarak çok bir bilgi yok ama bana bebeğime karşı ilgili hastane çalışanları kötü herkesin aklı bir karış havada hastane fena değil ve pahalı x bir hastane olarak düşünün doğum 85.000 içinde hiçbir paket özelliği yok Acıbadem hastanesi 105.000 birsürü şeyi kapsıyor güven veriyor çocuğuma 18 yaşına kadar yüzde 20 indirim sonrasında yüzde 10 anneye de yani bir sürü güzel şeyler var pakette özel hissettiriyor sizce ne yapmalıyım ? Geç mi ?