Canım ben tüp bebek tedavisi gördüm 7 yumurtam oldu ve iki tanesi dışında hiç biri ilerlemedi. O kalan ikisi de orta kaliteliydi birini transfer ettiler diğerini bekletelim dediler. Transfer esnasında ağlıyordum oradaki hemşireler de umutsuz konuştu başka merkezde yaparsın dediler. Eve geldim o kalan yumurtamın da ilerlemediğini söylediler. Ama bana transfer ettikleri orta kalite tek yumurta tutundu. Umudunu asla kaybetme.🙏🏻🙏🏻